Brev:
Tynd mave - 8 mdr.
20. juli 2009
Alder:
8 mdr.
Tynd mave - 8 mdr.
Hej Igen Helen
Glemte lige at spørge om der er nogle gode råd ved tynd mave (altså ikke diarre)
Når maven er hård virker sveskemos jo, men hvad når det er den anden vej? Har hørt noget om banan og kartoffelmel.
Med venlig hilsen
Pia