Brev:
Længe oppe når det er weekend
20. juli 2009
Alder:
3 år, 11 mdr.
Længe oppe når det er weekend
Hej Helen.
Mit spørgsmål denne gang går på når børn er længe oppe i weekenden.
Vores søn på knap 4 år fik lov at være længe oppe forleden lørdag da vi var til fødselsdag. Han sov omkring 22.30 og kl 8.30 søndag morgen besluttede jeg mig for at vække ham for at kunne få ham i seng om aftenen.
Mit spørgsmål er nu, om jeg burde have ladet ham sove til han selv vågnede, og om jeg så alligevel ville kunne få ham i seng til normal tid søndag aften, som er kl. 18.30 -19.00?
Det er første gang vi har oplevet vores søn sove så længe om morgenen, så derfor har vi ikke rigtig nogen erfaring med om han burde kunne puttes til normal tid søndag aften, hvis han får lov at sove til at vågner. Jeg skal lige huske at sige, at han ikke sover til middag mere.
Venlig hilsen
K og J