Brev:
Kostproblemer
20. juli 2009
Alder:
4 mdr.
Kostproblemer
Kære Helen.
Marcus på 4 mdr. er begyndt at vågne hver 2 - 3 time hver nat. Han kommer i seng kl. 20.00. Om dagen vil han ikke have bryst, kun om natten. Jeg er derfor begyndt med lidt mos og grød, som han er helt vild med. Hvor meget må han få? og hvordan trapper jeg det op, så det kører efter en fast plan? Om natten vil han godt have bryst.
Tidligere vågnede han først ved 03-04 tiden, og sov derefter 1,5 timer ad gangen.
Er der andre mælkeprodukter jeg kan bruge.
Har prøvet modermælkerstatning, men det var ikke sagen.
Venligst Mette