Brev:
Nan 3
20. juli 2009
Alder:
10 mdr.
Nan 3
Hej Helen
Har fundet ud af at der findes NAN 3 til fra 10 måneder.
Vi har udskiftet nan 2 til 3´eren - hvor meget anbefaler man af dette udfra vores datter nu er 10,5 måneder. Hun drikker ca. 120-170 ml.
Hun får nu kun sin aftenflaske og ellers andre sødmælksprodukter i løbet af dagen - dvs ingen morgen eller sen natflaske og det fungerer fint og hun sover igennem :-) Vi prøvede en aften for 3 uger siden og springe den sene flaske over da hun jo aldrig har vågnet af sig selv og ville have den og hun sov blot videre til næsten morgen så vi besluttede at det ikke var nødvendigt og give den fortsat.
Hun er rigtig god til og drikke meget i løbet af dagen - specielt vand det elsker hun og tager godt fra.
Hilsner en glad mor