Brev:
Dagsplan - 5 mdr.
21. juli 2009
Alder:
5 mdr.
Dagsplan - 5 mdr.
Kære Helen,
Ja er det ikke sjovt at man kan sidde og læse om andres dagsplaner og så alligevel føle det ikke helt passer på ens egen pode... men vil bare lige have dit syn på sagen med hensyn til vores plan.
E er 6 måneder om 2 uger ca, og vi er gået igang med 3. skemåltid. Det kører fint med maden. Vores dag ser ca. sådan ud. (selvføleglig med visse afvigelser nogle dage og nætter)
Mellem 5 og 6: flaske og sover videre til en 7.30 tiden
8.00: grød med frugtmos ( vil gå over til havregrød om nogle uger
9.00: flaske
9.30: sove ( alt mellem 45 min og 1 1/2 time
11.30: grød eller grøntsagsmos
13:00: flaske
13.30: sove for det meste 45 min til 1 time
15:00: flaske
16.30: sove 30-45 min
17.30: grøntsagsmos
19.30: flaske og sover til næste morgen
Hvis han ikke har taget så meget i sin aften flaske, får han en flaske i søvne sen aften, men hvis vi giver den selvom han har spist godt, vågner han stadig ved en 5-6 tiden, men spiser bare næsten ingenting, så dagsindtaget bliver det samme, så i langt de fleste tilfælde sover han hele natten uden mad dog med lidt sut engang imellem. Hans mælkeindtag er ca. 600-700 ml. Udover det laver jeg grød/ mos med mme.
Hvad siger du til vores plan og hvornår skal den ændres???
Kærlig hilsen
E´s mor