Brev:
Han vil ikke spise kødstykker
21. juli 2009
Alder:
13 mdr.
Han vil ikke spise kødstykker
Hej Helen.
vi har nu en dreng på 13 mdr, der ikke vi spise kødstykker, såsom oksekød, svinekød, kylling mm. men han vil gerne spise hakket kød i f.eks. kødsovs, frikadeller ovs. Han har kun 3 tænder.
Skal vi blive ved med at servere det for ham, intil han "lærer" at spise det?? synes jo heller ikke det nytter noget, aldrig at give ham det, for så vænner han sig ikke til det.
Han spiser det jo ikke rigtigt nu, og får derfor ingen kød når vi får sådan noget mad.
Venlig hilsen
Maibrit