Brev:
Menstruation og amning
16. maj 2004
Alder:
4 mdr.
Menstruation og amning
Hej Helen
For fire måneder siden fik vi en søn. Nu ønsker vi et barn mere. Men, der er et problem. Jeg ammer mit barn og har derfor ikke fået min menstruation endnu. Med vores første barn fik jeg ikke menstruation før jeg holdt op med at amme hende. Dengang gik der et år.
Vores spørgsmål er om det er muligt at få ægløsning, så jeg kan blive gravid og samtidig fortsætte amningen, eller om der er nogen anden "genvej" til graviditet?
Med venlig hilsen
Monika