Brev:
Fod drejer udad
28. juli 2009
Alder:
16 mdr.
Fod drejer udad
Hej Helen
Vores dreng går lystigt derud af og begyndte på det for en måned siden.
Vi kan se at han er platfodet, men har kunne læse mig til at det er meget normalt.
Noget andet vi har lagt mærke til er, at hans højre fod drejer udad når han går ca. 30 grader.
Vi tænker på om det er meget naturligt at den gør det eller om det er noget der skal undersøges og evt. gøres noget ved?
Kærlig hilsen Linda