Brev:
Kan vitaminpille skade?
29. juli 2009
Alder:
12 mdr.
Kan vitaminpille skade?
Hej Helen
Matthes er nu 1 år og han har det super godt
Han har dog været syg her på det seneste og derfor overvejer jeg om han skal begynde på vitaminpiller.
Matthes spiser varieret og sundt, men jeg ville gerne være helt sikker på at alt er i top :-) og så er det jo at jeg kan læse mig til at man ikke skal give vitaminpiller hvis de spiser varieret... meeen gør det noget at de får vitaminpille selvom de måske ikke altid har behov? Tager de skade eller andet?
Kram Lea