Brev:
Vågentid og sovetid
29. juli 2009
Alder:
2 mdr.
Vågentid og sovetid
Hej Helen
Endnu et spørgsmål;)
Hvor længe skal en pige på 9 uger være vågen og hvor meget skal hun sove?
Kan du prøve at skrive en rytme over det?
Liv vågner gerne mellem 6 &7 om morgnene og er vågen en time ca. HUn starter med flaske på 90 ml med det samme hun vågner ellers bliver hun hidsig. derefter tør numse og så hyggetid og inden hun så puttes ser vi om hun vil ha 30 ml mere.
Så sover hun 3 - 3½ time og sådan fungere det hele døgnet igennem, stort set. Indimellem sover hun op til 5 timer om natten.
Hun er født 3 uger før termin men dog kun 1 dag før de kalder det normalt til tiden (inden for uge 37-40)
Jeg ved ikk om hun sover for meget men vi putter hende altid når hun viser tegn på træthed og somregel sover hun hurtigt.
Håber du har et svar og måske kan skrive en dagsplan for mig som den evt kunne se ud
Hilsen Lise