Brev:
Putteritual hvor?
30. juli 2009
Alder:
15 mdr.
Putteritual hvor?
Hej Helen.
Vi har i lang tid, haft putteritual i vores seng med en kasse bøger og Søs Fængers vuggeviser. Det er rigtig hyggeligt, vi læser bøger og snakker mens vi holder om og nusser.
Men pludselig slår det mig, er det smartere at vi gør det på hans værelse måske oven i købet med ham i sin seng ? Det er nemli blevet ret svært at få ham til at sove selvom han er træt.
Mor