Brev:
Frysa in mat
2. august 2009
Alder:
6 mdr.
Frysa in mat
Kære Helen,
Jeg er mor til tvillinger og har ikke så meget tid øver. Undrer nu hvis det er muligt at fryse ind portioner af mad, f.ex. kartoffelmos og andre frugtmoser etc.
Hvis det er muligt, har du noget forslag til hvordan og i hvilket slags forpackning? Når man så tiner det op er det noget sersklit man skal tænke over?
Mange Tak !!