Brev:
Mat
2. august 2009
Alder:
6 mdr.
Mat
Kære Helen,
Jeg har tvillinger som spiser vitt førskelligt. Den ene sluger ersættning og vejer fint lidt øver normal. Den andre kan ikke ta flaske og spiser lidt risgrød ca 4 gr per dag og så bryst.
Nu er jeg i tvivl om hvordan jeg skal forsætte. Jeg øvervejer at ge den som tager flaske risgrøt og måske starte med andre ting til den andre.. jeg er ikke helt sikker på hvordan de faktiskt skal spise når de er i den her ålder 5.5 mån.
Skal man introducera frugt mos inden grøntsagsmos? jeg er bang før at de ikke kan lige grøntsags efter de vant sig til frugt?
Kan du ge mig lidt råd?
Tak =)