Brev:
Skal jeg skrue op for Laktulosen?
3. august 2009
Alder:
6 mdr.
Skal jeg skrue op for Laktulosen?
Kære Helen,
Tak for dit svar vedr. Mikkels kost og søvn! Vi prøver at følge dit forslag til skema i løbet af dagen, og han er også begyndt at spise bedre, så det er bare dejligt :o)
Han er jo 6 måneder nu, så han skal til at have jerntilskud. Men han har stadig svært ved at komme af med sin afføring - det er blevet lidt bedre nu, hvor han får Laktulose, men det er stadig ikke helt godt. Og så er jeg jo lidt nervøs for at starte med jerntilskud, for er bange for at det giver ham endnu mere bøvl med maven...
Skal jeg vente lidt med jernen, eller skal jeg give ham jern og så evt. skrue op for Laktulosen (han får 8 ml morgen og aften lige nu), eller...?
På forhånd tak for hjælpen :o)
Kærlig hilsen
Karina