Brev:
Spaghetti ben 4 mdr
20. maj 2004
Alder:
4 mdr.
Spaghetti ben 4 mdr
Hej
Tak for en rigtig god brevkasse.
Mit spørgsmål handler om udvikling. Min søn på 4 mdr. har virkelig slappe ben. Det er som om han ikke rigtigt gider stå på dem. Han kan godt men ikke ret langtid ad gangen. Det er også som om at han ikke sætter fod fladt ned, men står mere på ydersiden af foden, er det normalt?
Hvad kan man gøre for at træne balanceevnen og styrke musklerne i benene?
Jeg ved godt man ikke skal sammenligne børn, men jeg har en veninde som har en pige der er 5 uger ældre end min søn og hun er meget stiv og kan stå med meget lidt støtte. Derfor er jeg kommet i tvivl om han er meget langsom til at lære det eller det er normalt for hans alder?
Kærlig hilsen
Pia