Brev:
Er det normalt at et barn på 11 mdr. ikke sover igennem?
3. august 2009
Alder:
11 mdr.
Er det normalt at et barn på 11 mdr. ikke sover igennem?
Hej Helen
Endnu et spørgsmål. Er det normalt at et barn som er 11 mdr ikke sover igennem?
Vi har stadigvæk ekstremt meget natteroderi. Nogle gange vågner hun hver anden time. Jeg kan få hende til at falde til ro ved at amme. men det gider jeg simpelthen ikke hele natten. Hun er ikke vant til at blive ammet i søvn, og falder heller ikke i søvn ved amning, men det giver hende åbenbart en stor tryghed.
Hvis hun sover hos min mand, er der ikke noget, og hun kan sagtens komme igennem natten uden en amning. Hun kommer flere gange om natten, og smider sig direkte ovenpå ham, og falder i søvn. Hun virker ekstremt utryg. Jeg ved virkelig ikke hvad grunden er.
Kan det skyldes hendes sygedomsforløb med kolik, så kighoste og så væske på ørerne? Hun har været ekstremt meget syg og meget igennem med indlæggelser og sonde.
Nu vil vi bare gerne have styr på vores liv igen og specielt nu barselen er ovre. Orker ikke at rende oppe hele natten.
Har forsøgt at lade hende ligge og falde i søvn selv, men hun kan sagtens ligge og skælde ud en time. Så går jeg til sidst ind til hende.
Hvad gør vi?
Mange hilsner
En meget træt mor