Brev:
Ymer
3. august 2009
Alder:
17 mdr.
Ymer
Hej Helen.
Min datters far elsker ymer (3,5%), så min datter elsker selvfølgelig også at sidde og smæske sig i ymer med ymerdrys om morgenen.
Jeg synes dog at kunne huske nooooooget om ymer - og noget om at børn helst ikke skal have så meget pga protein indholdet.
Nu spiser de det et par gange om ugen.
Min datter er nu 17 måneder, så spørgsmålet er om hun kan tåle det og i givet fald hvor meget?
Med venlig hilsen
Louise