Brev:
For meget flaske?
20. maj 2004
Alder:
8 mdr.
For meget flaske?
Jeg har en fantastisk søn på lidt over otte måneder som får sutteflaske 3 gange i døgnet - ca. 200 ml. modermælkserstatning pr. gang. Udover det får han tre måltider bestående af grød, mos og rugbrødshapsere.
Mit spørgsmål går på, om han får for meget sutteflaske og hvornår skal jeg begynde at vende ham fra det? - det skal lige siges, at han ELSKER sin sutteflaske. Han har fået tre tænder har det nogen betydning?
På forhånd tak.
Knus Pia