Brev:
Maveproblemer - 13 mdr.
20. maj 2004
Alder:
13 mdr.
Maveproblemer - 13 mdr.
Hej Netsundhedsplejerske
Jeg har en dreng på 13 månder, han har lige været igennem en fæl kastop- diarre tur som varede en hel uge.
Nu er hans afføring ikke tynd mere men meget normal, men der kommer noget 5-6 gange om dagen.
Min dagplejemor sagde at jeg skulle passe på hans mave, men jeg er ikke sikker på at der er noget galt. Men nu bliver jeg helt i tvivl for det er da mange gange. Han har altid haft en del afføring.
Tror du jeg skal gøre noget ved det?