Brev:
Fodtøj - 9 mdr.
20. maj 2004
Alder:
9 mdr.
Fodtøj - 9 mdr.
Min søn på 9 mdr. er en meget varm dreng. Han har derfor altid kun haft strømper på. Nu er han begyndt at kravle. Hvilket fodtøj kan jeg give ham på? Hvad når det bliver sommer og varmt?
Jeg synes sandaler til babyer og børn virker så tunge, når de ikke selv kan gå.
Janne