Brev:
Knopper ved munden
21. maj 2004
Alder:
11 mdr.
Knopper ved munden
Min dreng på 11 mdr. er plaget af eksem/knopper omkring munden.
Forleden, da vi var til læge, spurgte jeg til disse knopper rundt om munden. Lægen mente bare jeg skulle smøre med lidt uparfumeret creme, men jeg synes ikke det hjælper en hylende fis!
Jeg ved ikke i hvilken forbindelse knopperne er opstået. Min dreng har ALTID været super blød og uden de fjerneste tegn på eksem eller andet. End ikke en rød numse har vi prøvet.
Han bruger sut, og har savlet en del. Men han har savlet før, og brugt sutten, uden knopperne er kommet.
Hvad kan jeg gøre - hvad kan disse knopper være kommet af? Kan det være i forbindelse med tandfrembrud? (jeg tror måske at hans kindtænder murer i overmunden...)
Håber du kan hjælpemig lidt, inden knopperne bliver for voldsomme...
Venlig hilsen
Kathrine