Brev:
Skift fra modermælk til mme
13. august 2009
Alder:
3 mdr.
Skift fra modermælk til mme
Kære Helen
Jeg skrev til dig for nogle dage siden vedr. min datter Esther på 3 mdr. og amning + mme suplering, og jeg har fået et godt og brugbart svar fra dig. Men situationen har forandret sig noget siden på den måde at Esther nu afviser mit bryst og foretrækker mme på flaske.
Imidlertid har hun de sidste par dage i takt med at hun har fået mere mme og mindre af min mælk grædt mere og virket ret utrøstelig. Kan det være at mme giver hende mavekneb eller er det fordi hun skal vænne sig til at spise større portioner af gangen? Mens jeg fuldammede hende var hendes mønster at spise i småsjatter med typisk højest et par timer imellem.
Jeg ser frem til dit svar.
Med venlig hilsen
Esthers mor