Brev:
Nutramigen og NAN
16. august 2009
Alder:
3 mdr.
Nutramigen og NAN
Kære Helen
Jeg er begyndt at give min datter Esther på 3 mdr. og 2 uger en del mme, men det virker som om det giver hende mavekneb. Jeg har læst dit svar til en anden mor, som har oplevet det samme, og du er inde på, at der kan være noget komælksallergi indblandet.
Jeg har fået at vide af min egen sundhedsplejerske, at når man engang er startet med almindelig mme, så har det ingen effekt at skifte til eksempelvis apotekets Nutramigen. Er det virkelig korrekt? Jeg ligger inde med en dåse, som allerede har købt.
Mit spørgsmål er om jeg kan blande NAN med Nutramigen. Jeg kan se på dåsen, at de har samme blandingsforhold. Jeg har i et af dine tidligere svar også set dig referere til NAN H.A., som også skulle være delvist spaltede proteiner. Hvor køber man det? Og er din erfaring at smagen bliver accepteret lettere end Nutramigen?
På forhånd tak for dit svar.
Med venlig hilsen
Ingeborg