Brev:
Store måltider og gylp
18. august 2009
Alder:
2 mdr.
Store måltider og gylp
Hej Helen.
Jeg skriver til dig ang. min søn August som er 2 måneder.
Da August var ca. 1 måned blev vi indlagt, da han ikke ville spise ved mit bryst, det viste sig, at min mælkeproduktion var helt i bund og August havde tabt sig.
Vi begyndte derfor at supplerer op med flaske, så August først spiste ved mig og derfor fik flasken. Desværre gik der ikke lang tid før han ikke længere vil ta brystet, derfor får han nu udelukkende flaske.
Vi har fået at vide at han skal ha lov til at spise til han selv siger fra, derfor spiser han ind i mellem 250 ml i et måltid - hvis vi prøver at tage flasken fra ham før, bliver han rigtig sur, mit første spørgsmål er om vi skal lade ham blive ved med at spise så store måltider? Og kan det ødelægge hans lille mave?
August har altid gylpet meget og gør det stadig. Vi prøver at bøvse ham godt af og sørge for at han ligger fladt lige efter et måltid. Kan der være noget alvorligt galt siden han gylper? Han ser tit ud som han får et surt opstød, men bliver ikke ked af det i forbindelse med hverken opstød eller gylp.
Det skal siges at August er en glad og smilende dreng, der følger sin kurve.
Glæder mig til at høre fra dig.
Venlig Hilsen
Margit