Brev:
Frugtmos til babyer
18. august 2009
Alder:
8 mdr.
Frugtmos til babyer
Hej Helen : )
Tak for dit svar!
Har du ikke nogle gode hjemmelavede "opskrifter" på frugtmos og grøntsagsmos, som er populære hos babyer? Jeg blander f.eks. banan og pære, men synes det virker "underligt" af konsistens?!
Hvor lang tid tager det egentlig for en baby, at vænne sig til ny mad? Skal man bare være tålmodig og tro på, at babyen spiser det, hvis den bliver sulten nok!?
Jeg putter 1 tsk. babyolie i hendes mad, er det ok?
Hvor længe skal hun sove både formiddags- og eftermiddagslur?
Venlig hilsen
Gitte