Brev:
Grødspørgsmål
24. august 2009
Alder:
4 mdr.
Grødspørgsmål
Hej Helen,
Tusind tak for dit sidste svar. Jeg viste min mand mit brev, som du foreslog, og han blev helt ked af det da han så det. Det satte en masse samtaler i gang herhjemme, og det hele går meget bedre nu. Vi har delt tingene mere op, så det ikke kun er mig der tager mig af hus + børn, men han også begynder at komme mere på banen. Det er rigtig rart.
Endvidere er min søde datter begyndt at sove mere, så det gør også at jeg får mere søvn om natten og evt kan lægge mig om dagen. Så det er super :) Zoneterapien har vist at have en rigtig god effekt på hende, og vi har faktisk fået en meget mere rolig og "afbalanceret" datter uden skrigeture, som nu gerne vil være hos andre end sin mor.
Vi begyndte, efter råd fra egen sp, at give min datter grød da hun blev 4 måneder. Der gik 5 dage så spiste hun en hel potion og hun sidder gerne og gaber efter mere, selvom hun har spist op. Hvornår skal vi begynde på nummer to måltid? Hun får en potion grød med lidt frugtmos for at give smag, og så en spiseske sveskemos bagefter til at hjælpe maven. Er dette ok? Min søn var ikke den store grødspiser, så jeg er lidt lost på dette område. :)
Og så skal du bare have så meget tak. Både for en super brevkasse, men også for dine små puf. :)
Kærlig hilsen
Christine