Brev:
Järn- och D vitamintillskott?
24. august 2009
Alder:
6 mdr.
Järn- och D vitamintillskott?
Kære Helen,
Tack før alla svar jag får från dig, tycker det är helt fantastiskt att du verkar komma ihåg vad man skriver i tidigare frågor =).
Jag undrar nu om man ska ge extra järntillskott samt D vitamin tillskott. Har køpt på apoteket i Danmark i somras men kan inte riktigt førstå hur mycket man ska ge samt om det är självklart att man ska ge det.
Tack før svar =)