Brev:
Vågner om natten - 17 mdr.
24. august 2009
Alder:
17 mdr.
Vågner om natten - 17 mdr.
Hej Helen
Det går rigtig godt med Cecilie. Ingen kamp ved sengetid længere, hun er endelig begyndt at gå selv og hun stor trives.
Cecilie bliver puttet omkring kl. 20 og bruger så ofte en halv time på at ligge og snakke inden hun falder i søvn. Son regel sover hun uforstyrret til kl. ca. 06. Men nogle nætter vågner hun og græder og vil ikke lægge sig til at sove igen. Jeg giver hende sutten og hjælper det ikke tager jeg hende op og putter lidt med hende, indtil hun er faldet til ro. Så prøver jeg at lægge hende igen,, men.. Nej. ...
...
Efter noget tid prøver jeg at tage hende med ind i vores seng, for at se om hun vil falde til ro der, men så bliver det nærmest lavet om til en snakke klub. Hvor hun bare sidder og snakker. Hun har aldrig været god til at sove hos os.
Efter noget tid hos os, kommer hun ind i sin egen seng igen og der bruger jeg lidt tid, på at få hende til at falde til ro. Alt dette varer ca. 2-2 1/2 time
Hvad er det som gør at hun vågner og bare ikke vil lægge sig til at sove igen, men synes at hun skal snakke nu?
Er det pga. at hun drømmer.
Hilsen Jeanne