Brev:
Aftenflaske og putteritual
24. august 2009
Alder:
10 mdr.
Aftenflaske og putteritual
Hej Helen..
Har lige tiden idag, så du får lige lidt spørgsmål.. :)
Lillesøster valgte selv amningen fra da hun var 8-9 mdr, og har i noget tid fået en flaske istedet for at blive ammet ved sengetid.. og hun er pænt glad for den flaske..
Min tanke er at flytte den flaske, så hun får den i stuen og vi derefter går på værelset og laver putteritual...så det ikke er som nu hvor hun nærmest går kold på den flaske og bliver halvsovende lagt i seng.. (undtaget lige pt hvor hun er svær at putte)..
Men det var mere om det er nemmere at komme af med flasken på sigt, hvis den ikke er bundet helt sammen med sengetiden ?
Storebror blev kun ammet, og sagde selv stop da han var 10 mdr..så det her er jo nyt med flaske :)
Rikke