Brev:
ACD Dråber efter 3 mdr
25. august 2009
Alder:
3 mdr.
ACD Dråber efter 3 mdr
Hej Helen
Mit spørgsmål lyder på om man må blive ved med ACD dråber efter de 3 mdr som er anbefalet, i stedet for at skifte over til kun D dråber efter 3 mdr.
Jeg har fået at vide at de skal ha ACD i 3 mdr og derefter kun D - men da jeg har hørt mange forskellige historier om D dråberne mht til maveproblemmer osv er jeg lidt bange for at skifte.
Kan de få for meget A og C vitamin hvis man fortsætter med ACD?
Jeg har også hørt at det skulle være sundt at tilsætte modermælkserstatningen en lille bitte smule fiskeolie (børnenes olie) - men vil ikke gøre det før jeg har hørt hvad en fagperson vil sige om det. Hvad syntes du?
Hun har problemmer med maven (forstoppelse) i forvejen og tåler slet ikke jern så i samråd med lægen får hun kun det jern hun får igennem modermælkserstatningen. Syntes du ikk også det lyder rimeligt.
Hun får nutramigen og er oppe på ca 700 ml dagligt.
Hilsen Lise