Brev:
Min kæreste´s datter på 3 har et sovedyr er hun for stor til det,- det mener hendes mor ihvertfald:!!
26. august 2009
Alder:
3 år
Hej Helen.
Min dejlige kæreste har den dejligste skønne datter som jeg nu holder rigtigt meget af, vi har så et problem hun har et sovedyr som hun "elsker" over alt på jorden, men som hun gerne må beholde for os, men bare ikke for hendes mor, det skal lige sige at vi har hende hveranden weekend..
Problemet ligger i at hendes mor mener at hun er for stor til det med sovedyr når hun skal sove og at hun ikke må have den da det skader hendes "udvikling" som hun så pænt udtrykker det, men vi er så af en anden opfattelse da vi mener at pigen skal beholde sit sovedyr da det giver hende tryghed og ro lige inden hun falder i søvn..
Så derfor skriver jeg til dig for at høre om hvor vidt et sovedyr er så skadeligt for barnets udvikling, at hun ikke må have den.. ???