Brev:
Nattesøvn - ja tak :-)
26. august 2009
Alder:
7 mdr.
Nattesøvn - ja tak :-)
Hej Helen :-)
Ja der er mange spørgsmål for tiden.... rart man får gode råd og information fra dig!
Mine tvillinger er vidt forskellige om natten. Knægten sover så fint og uden vi overhovedet hører ham på nær en enkelt gang om natten hvor han bliver sulten og får flaske omkring 150 - 170 ml.
Bettetøsen derimod holder os vågne for to..hmmm. Hvad kan vi dog gøre for at få hende til at sove bedre....
I vores ferie havde vi to nætter hvor hun kun klagede sig to gange ud over hendes måltid.. det var jo ren lykke :-) Om aftenen er vi begyndt og lege og hygge lige efter deres og vores måltid. frem til omkring 19.00.. så er der bad og lidt hygge inden vælling omkring 19.30... så hygger vi lidt inden hun puttes. Hun falder straks i søvn (sover ikke tredie lur længere så er vågen fra omkring 14.30) som regel er vi inde to gange inden vi går i seng..
Hun er ikke rigtig vågen og ikke rigtig i søvntilstand.. så skal hun ha sutten. Så kører det fint lidt igen.... hvordan lærer vi hende selv at falde til ro?
Det skal siges at hun er en meget nysgerrig og lidt vild pige... ALT skal opleves... vi synes selv vi får hende til at falde ned og hun er også rolig når hun puttes. Vi ville gerne henimod at hun selv kan falde hen igen. Om dagen hører jeg hende aldrig... der kan hun vågne op ligge lidt og kigge og så falde til ro igen og sove en times tid mere??? Men hvorfor ikke om natten???
Håber du har nøglen til en bedre nattesøvn for os to "gamle"... vi trænger efterhånden til en go nats søvn...
...og tak for dine tidligere svar - guld!
Hej hej Sanne