Brev:
Eftermiddags snack
26. august 2009
Alder:
22 mdr.
Eftermiddags snack
Kære Helen,
Jeg har brug for lidt råd og guide. Det handler om mine to drenges eftermiddags snack som vi skal have med i vuggestuen.
De får frokost der men vi skal sørge for frugt og eftermiddags snack.
Nu er det sådan at vi er blevet enig, forældrene imellem at vi skiftes til at have snack med til alle børnene på deres stue en uge af gangen. Vi har hørt at det skal være kvalitets god snack.
Nu er det sådan at vores drenge får en bolle (nogen gange hjemme lavet) med smør eller smøreost på og så er det forskelligt hvad de får til, det kan være små tomater, agurk, vindruer, andet frugt, gulerødder rå (som altid kommer retur igen), rosiner små pakker. Jeg ved jo hvad drengene kan lide men vil jo også gerne sørge for at de andre får noget godt når det bliver min tur. Har du nogle tips, opskrifter eller råd hvad en kvalitets snack kan være.
Glæder mig til at høre fra dig også så jeg måske kunne prøve noget nyt
Mor til 2