Brev:
Selv falde i søvn
30. august 2009
Alder:
14 mdr.
Selv falde i søvn
Hej Helen.
Vil lige høre om du har nogle gode fif til hvordan vi lærer Valdemar selv at falde i søvn i hans seng??
Lige pt læser vi inden han puttes og så synger vi en sang efter at han er lagt, men han vil så have at vi skal sidde hos ham til han sover. det tager mellem 5-15 min før han sover.
ved godt at det ikke er meget, men kunne være dejligt hvis han kunne falde i søvn alene.
Jeg går absolut ikke ind for at lade ham skrige til at falder i søvn af udmattelse., det er stærkt imod mine principper, så ved ikke rigtig hvordan vi skal lære ham det.
Venlig hilsen Maibrit
Ps. han skal starte i vuggestue d. 01. sep, kan det evt give problemer omkring sengetid/om natten??