Brev:
Hvor længe skal jeg tilsætte modermælkserstatning i maden? - 9 mdr.
2. september 2009
Alder:
9 mdr.
Hej.
Min søn er nu 9 mdr og godt igang med maden. Han spiser godt og varieret og efterhånden rigtig meget af vores mad. Jeg ammer ham stadig 3 - 5 gange i døgnet.
Mit spørgsmål er hvor længe jeg skal tilsætte modermælkserstatning i hans mad? Han får jerntilskud og vil ikke drikke erstatningen af kop men iblandet maden får han ca 150 om dagen.
Hilsner
Tina