Brev:
Storesøster niver og bider lillebror
25. maj 2004
Alder:
3 år
Storesøster niver og bider lillebror
Hejsa
Jeg skriver angående vores datter på snart 3 år, som lige er blivet storesøster. Problemmet er at hun niver, bider og river den lille ny uden nogen form for anledning, hun får at vide at hun ikke må gøre det men siger bare "du må ikke drille mig" til os som nok er udtryk for at vi ikke må skælde ud.
Men hvad kan man gøre for at hun ikke gør det mod ham og hvorfor gør hun det?
Venlig hilsen
Søren