Brev:
Dagsrytme - 6 mdr.
16. september 2009
Alder:
6 mdr.
Dagsrytme - 6 mdr.
Hej Helen,
Tak for dit sidste svar, det var rigtig godt, specielt var jeg glad for den "dagsplan" du sendte!! Det går faktisk rigtig godt med skemaden.
Nu er mit spørgsmål hvor længe jeg ca. skal bruge den? Altså hvornår jeg skal gå over til 3 måltider med ske?
Med venlig hilsen
Annette.