Brev:
Min datter spiser ikke særligt meget!
16. september 2009
Alder:
3 mdr.
Min datter spiser ikke særligt meget!
Hej Helen
Jeg skriver til dig igen, da jeg håber du kan hjælpe mig med følgende spørgsmål.
Min datter spiser ikke særlkigt meget! Faktisk får jeg hende kun op på 5-600 ml MME om dagen!
Hun er 3½ måned 62 cm lang og vejer 5900 gram. Det er ikke meget, som du kan se, men helt normalt har jeg fået at vide!
Problemet er, at hun om dagen kun spiser mellem 50-120 ml af gangen, og jeg kan simpelthen ikke lokke mere i hende, hvis hun ikke vil!
Hun spiser hver 3.-4. time og får ca. 5-8 flasker om dagen.
Det tidspunkt hun spiser mest er om aftenen, når jeg skal putte hende. Der kan hun drikke en flaske med 150 ml MME i.
Denne får hun omkring kl. 19-20.
Jeg vækker hende igen ca kl. 22-23 og giver hende et drømmemåltid, her tager hun ca 100 ml.
Hun vågner dog stadig hver 2. time om natten og vil have mad.
Ligeledes er hun utrolig urolig i hendes søvn! - Det har jeg skrevet et andet brev om.
Jeg ved ikke om man skal forsøge med grød? Vælling er prøvet og hun vil ikke have det!
Jeg har prøvet at gå op til en 3'er sut, men det går ALT for stærkt for hende og hun kan slet ikke følge med!
Skal jeg bare affinde mig med, at min datter ikke er den store spiser?
Min egen SP synes ikke det er så bekymrende, men jeg kan ikke helt lide det...
På forhånd tak!
My