Brev:
Spise med gaffel
16. september 2009
Alder:
11 mdr.
Spise med gaffel
Hej Helen.
Min søn spiser nu næsten alle måltider med fingrene. Det er faktisk kun havregrød om morgenen vi giver med ske. De andre måltider vender han hovedet væk når skeen kommer. Er det nu vi skal prøve at give ham en gaffel og spise med istedet for fingrene?
Igen stor ros til din brevkasse!
Majbritt