Brev:
Mad?
16. september 2009
Alder:
5 mdr.
Mad?
Hej.
Det kører der ud af med modermælkserstatning (mme) grød, mos osv. Min søn er 5½mdr og trives rigtig godt.
Vi har været til 5 mdr tjek her i Panama for 1 uge siden, og han er iflg. lægen stærk, glad og social. Han vejer pt. 8.6 kg er 70 cm. Han har lige fået første tand, og sidder selv - dog med lidt sidevind.
Det var en lille opdate. Jeg er i tvivl om han får nok mad, og må han få rosenkål og kamillethe, og skal jeg begynde at give lidt kød nu ved 6 mdr - og hvad med jern?? Han virker mæt og glad, og sover hele natten 19-06.
Han får ca 450-550 ml mme dagligt
Dagen er således:
kl06 flaske
kl09 hirsegrød med frugt
kl11 flaske
kl12 frugt
kl1430 flaske
kl17 flaske
kl18 kartoffelmos med gulerødder/brocoli eller blomkål. Vand til alle måltider.
Tak, for dine gode svar.
Venlig hilsen
Linda / Conradsmor