Brev:
Bønner og falafel
22. september 2009
Alder:
10 mdr.
Bønner og falafel
Hej Helen.
Et hurtigt spørgsmål - må min søn på 10 mdr få bønner (fx røde kidneybønner) i en gryderet? Tænker på om der er for meget protein i som med ymer..
Og hvad med hjemmelavet falafel (opblødte kikærter m.m)?
Hilsner Tina