Brev:
Fra lift til seng
23. september 2009
Alder:
3 mdr.
Fra lift til seng
Kære Helen
Min søn August er nu 3 måneder gammel og har indtil nu sovet i sin lift. Når han skal sove om aftenen ammer jeg ham, lægger ham i liften med sut og sutteklud og så vugger jeg liften (nogle gange svinger den, hvis han er meget urolig) indtil han sover ca. 15-30 minutter. Når han af og til vågner op igen vugger jeg videre.
Nu er han imidlertid ved at være for stor til liften og jeg tænker det også snart er tid til at han skal over i sin seng (lige ved siden af vores seng). Hvordan vil du foreslå at jeg får skabt denne overgang ? OG hvad med vuggeriet ? Det kan jo ikke lade sig gøre nu med den faste seng ? Synes du det er for tidligt han kommer fra den trygge lift til den store seng ?
Mange hilsner fra
Jane