Brev:
Menstruation og mælkemængde
27. maj 2004
Alder:
4 mdr.
Menstruation og mælkemængde
Jeg har en søn på 4 ½ måned som ammes fuldt. Jeg har hele tiden haft meget melk, faktisk til tider for meget! Nu har jeg netop fået min menstruation tilbage, og pludselig har jeg næsten ingen mælk!
Min søn er begynt at vågne hver anden time om natten istedet for hver 4. Jeg ammer mindst hver anden time om dagen. Jeg havde planer om at amme fuldt i 6 mdr, men er meget i tvivl nu.
Går dette over, eller bør jeg begynde med vælling/tilskud?
På forhånd tak!