Brev:
Kerner og nødder
25. september 2009
Alder:
10 mdr.
Kerner og nødder
Hej Helen.
Et hurtigt spørgsmål:
Vi plejer at give vores søn rugbrød en gang om dagen. Jeg ved, at der generelt anbefales, at det skal være rugbrød uden kerner, men vi har givet ham rugbrød med kerner, fordi han har haft problemer med hård mave. Nu har jeg lige læst et sted at man fraråder at giver børn "nødder og kerner" fordi det kan være farligt, men er det mon sådan nogle rugbrødskerner de tænker på?
Rugbrødet har virkeligt hjulpet, så vi er gået ned fra 5 ml til 3 ml laktulose, så vi vil nødigt gå op i mængden igen! Han spiser mellem 1/2 og 1 skive rugbrød om dagen.
Med venlig hilsen
den evigt bekymrede mor!