Brev:
Bevidst om følelser?
29. maj 2004
Alder:
10 mdr.
Bevidst om følelser?
Min veninde har en datter på knap 10 mdr. og vi har diskuteret, hvor bevidst hun egentlig er omkring sine følelser.
Ved hun at hun slår? Ved hun når der er ting hun ikke må? Forstår hun når man siger 'nej'? Bruger hun allerede nu sin 'charme' til at må gøre ting?
Venlig hilsen Claire