Brev:
Hvordan får vi vores baby til at tage imod sutteflasken igen?
28. september 2009
Alder:
4 mdr.
Hej Helen,
Vi har en dreng på 4 mdr. som jeg ammer. Nu er tiden ved at være til at han skal ha lidt ekstra mælk end det jeg kan tilbyde for han er begyndt at vågne hver 2. time om natten for at få mælk selvom han spiser rigtig meget inden han bliver lagt til at sove.
Men vi kan ikke få ham til at tage sutteflasken mere. For en måned siden ville han godt, da kunne vi give ham lidt kamille the i forbindelse med varmt vejr, og vi har også kunne give ham MME.
Men nu afviser han den prompte og vil kun have mælk fra brystet.
Men jeg vil gerne have at han kan lære at tage imod flasken, så jeg også snart kan blive aflastet lidt ind i mellem.
Hvordan kan jeg få ham til at tage flasken igen?
Med venlig hilsen
Sebastians mor