Brev:
Barnevogn vs seng
28. september 2009
Alder:
15 mdr.
Barnevogn vs seng
Hej Helen
Nu er Matthes snart 15 mdr og han har det rigtig godt.
men der er noget jeg overvejer og tænker at din holdning måske kan bruges...
Hvor mener du er bedst for ham at sove lur i barnevognen i den friske natur men hvor han ikke kan vende og dreje pga sele, eller i sengen på sit værelse med åbent vindue og hvor han kan mosle som han vil?
Altså frisk natur vs frihed :-)?
Med venlig hilsen
Lea