Brev:
18 mdr.- intet sprog?
29. maj 2004
Alder:
18 mdr.
18 mdr.- intet sprog?
Hvornår skal børn kunne gøre sig forståelige?
Min søn på 18 mdr. kan sige: 'hej, ja, eeiij, ma (mad), bøh. (det var vist det :-))
Hvornår begynder det egentlige sprog?
Jeg er ikke bekymret, men nysgerrig...