Brev:
Modermælkserstatning eller sødmælk
29. maj 2004
Alder:
12 mdr.
Modermælkserstatning eller sødmælk
Hej
Min søn er snart 1 år, og får stadig modermælkserstatning. Både til maden og i sin aftenflaske. Dette er pga, at jeg vil sikre mig, at han får det jerntilskud han skal have.
Nå, men mine spørgsmål går ud på:
Hvornår skal han ikke have jern tilskud mere, så jeg kan gå over til sødmælk?
Skal han blive ved med at have modermælkserstatning i natflasken eller kan dette godt blive byttet ud med sødmælk?
Kærlig hilsen
Majbrit