Brev:
Gode kostvaner - hvordan?
29. maj 2004
Alder:
8 år
Gode kostvaner - hvordan?
Jeg har tre dejlige, aktive og sunde børn i alderen 8, 4 og 4 år. Jeg vil gerne vide mere om, hvor meget slik, kager og sodavand bør fylde i deres liv?
Hvordan ser et godt eftermiddagsmåltid ud - og hvad med weekendens hygge? Jeg vil gerne holde fast i deres "gode figurer" og sundhed - men synes, at der hele tiden er slik og chips på programmet til fester, hos familie etc.
Det er svært at holde fast i gode vaner, for ungerne er konstant sultne og slikne - jeg mangler nogle gode retningslinier og forslag til, hvordan jeg sørger for, at de ikke får for meget sukker og fedt.
Med venlig hilsen
Sanne Fandrup